torsdag 7 maj 2009

Silly Season: 2

Inför Quizen den 13 maj har Kanonerz drabbats av ännu ett tråkigt besked; Henrik kan inte vara med!

En olycka kommer sällan ensam, brukar man ju säga... Nu verkar det bli så att KanonerZ tappar ännu en deltagare på onsdagens quiz. Åter igen är det en jobbresa som spökar. -Grabbarna får börja prioritera! - ryter presstalesmannen. Nu vädjar Kanonerz till åhörarna för ytterligare förstärkning. Finns det någon (tjej helst) som kan ställa upp? Är det en skåning hade det ju känts tryggt... *host, host*

/H

Btw, att reklampauser mitt i hockeymatchen kallas för Power Break är väl ändå falsk marknadsföring?

Hmm undra hur Valencia är i maj..


5 kommentarer:

  1. Detta är urdålig stil! Hade jag kunnat vara med hade jag varit mycket upprörd...

    Balans i livet, my ass!

    SvaraRadera
  2. Antar att H ska åka till Valencia...en lösning skulle ju i så fall vara leta upp ett quiz där och ta med sig laget dit...cava är gott!!!

    SvaraRadera
  3. Min lillebror är i Valencia - han ställer säkert upp som quizmedlem! Musikområde: u2, jimi hendrix, 80-talsrock (grandios). Observera dock att han bara är 17, så nog inte jättekompetent.

    SÅ, ser du en kille i råttfärgat afro och pilot-solglasögon: hoppa på han!

    SvaraRadera
  4. 5 dagar kvar till Quiz (5th edition).

    Jag kan berätta att kommande Quiz har ett maxpoäng av exakt 40 och innehåller låtar från år 1939 å framåt ...

    Be there!
    Janson

    SvaraRadera
  5. 1939 och framåt som är min specialitet! Nu får jag ännu mer ångest över att inte kunna vara med.

    SvaraRadera