måndag 27 juli 2009

Semester so far

Kanonerz har semester - det är underbart!
För egen del kan den halvtidssummeras med följande nyckelord; Skåne, växlande molnighet, kaffe, kärlek, grillning, P4 - Kristianstad, Göteborg, regn, Karlskrona, sol, golf, fiske, öl, musik, sömn, fest och kortspel. So far, so good!

Haha P4 är en underbar kanal - nu har jag just hällt upp dagens första Mollbergs blandning och så dundrar gitarrintrot till Jag ger dig min morgon med Fred iväg, och jag bara ler...


Nu stundar en veckas jobb i Rostock - kan bli heaven or hell! Sen ytterligare 2v semester...

Nya gotte-band till Way Out West klara!! Men varför ska alla bra band spela på fredagen? Krockrisk?

Du, jag tror vi flyr - rakt in i solen...

/H

ps. Nya designen på bloggen är enormt snygg! Kanske snyggaste bloggen på nätet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar