måndag 23 mars 2009

En måndag i mars

Idag vill jag tipsa om en något udda radiostation som spelar uteslutande svenska låtar och gör det förbaskat bra! Det är Max (Ja - hamburgerkedjan) som lägger ut den musik de spelar i högtalarna i sina restauranger på radio. Oerhört mycket bra musik har strömmat genom denna kanal den senaste veckan hemma hos mig. Här är länken!
Till exempel spelades denna utmärkta Kylie cover just precis.

Annars går jag mest omkring och myser när jag tänker på min cykel som jag köpte i helgen! Det var ju så sjukt fint väder i lördags så jag tänkte att jag måste gå förbi multi-mannen på östra promenaden och se vad han har inne... Jag såg den på en gång, det var som att se en öppen skattkista på en soptipp! Efter en kvick testrun var den min. Bara min. Jag och min cykel.
Spana in broschyren från 1985! Min är av modell 92309 men i lacken Pärlemor/Rosso. Givetvis är pakethållaren borta - och en del till skönhetsjobb krävs för att den oslipade diamanten ska glittra som den är skapt för, i vårsolen. Men det är snabb!
För övrigt är tjejen på framsidan fruktansvärt läcker. Än en gång får man bittert erfara att man föddes minst 5 år för sent. Nåja. Cyklarna finns ju kvar!

Mmm pärlemor... och jag som i min enfald trodde den var vit.


/HN






2 kommentarer:

  1. Fan vad få kommentarer ni får. Får väl lämna en dÅ =)

    Det låter ju helt sjukt att Max har en egen radiostation egentligen, men har ju hört den med egna öron PÅ plats..Jojo.. Tror du att de klimatkompenserar där också? Får väl lyssna på den, fast inte nu.. kanske imorgon.

    För övrigt så är skönheterna förväntansfulla inför fredagens tillställning, känn ingen press

    SvaraRadera
  2. Det är ju därför vi uppskattar dina kärleksfulla inlägg så mycket Sara! :)

    Den enda press som eventuellt dyker upp på fredag är antingen till potatisen eller från Se&Hör. Vi har allt under kontroll :D

    Ses snart!

    SvaraRadera